:(

Hej javla helvete hatar detta nu forsvann det inlagg som jag just suttit och skrivit.....Hatar detta stallet for tillfallet sa jakla trakigt man kan inte gora nagot pa helgerna, man ar fast i en lite hala med ett campus som ar totalt ode under veckosluten.....Boring! Borjar vantrivas sa mkt man maste ha bil for att kunna hitta pa nagot har alla har bil.....det ar inte sa att man kan fraga nagon snall tjej i en klass om dom vill hitta pa nagot for man behover bil for att gora precis allt......sa om man fragar nagon om de vill hitta pa nagot sa ar det liksom dom som far kora allt kanns sa jakla omstandigt man kan liksom inte vara spontan.....usch trivs inte....hur ska man kunna fa nagra riktiga vanner om man inte hittar  pa nagot kul....det ar liksom svart att bara sitta i ett rum a hanga med nagra man inte kanner sa bra....blir sa jakla uttrakad...varje dag har ar den samma......orkar inte. Piss vad jag inte vill vara har....kanns som alla redan har sina vanner sina liv har.....fardiga...alla har liksom sin plats sa det ar valdigt svart att passa in emellan det. Man kan inte ens fa kopt lite nya klader for ingen vill aka med oss till outleterna.....45 min fran har...alla lovar vi kan ga dit nagon dag.....men den dagen kommer inte bara massa bullshit. Orka.................med.......america.......kanner mig sa utanfor pa nagot satt.

Energin har borjat rinna av mig...det ar inte roligt langre.......Blaaaa:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0