Augusti månad

Den 17/8 drar jag och en kompis till sthlms och  i slutet av månaden ska jag "hosta" ett coctailparty


image208
Bild lånad från www.dowwallpaper.com


Shoppinglista

♥Dessa saker ska inskaffas snarast♥

Martiniglas +Snapsglas
             
Gladiatorsandaler

Skinnväska

Sugen på att sy en klänning

image199image200

1. Leta inspiration till min drömklänning

2.Leta upp ett passande tyg...fortsättning följer♥
 


Dagens asos


Denna klänning/kjol vill jag ha! Den är fullständigt gorgeous♥

Brunett eller blondin?

image194image195
Bilderna är lånade från starpulse.com

Vad tycker ni?

Sommardag

Eftersom jag är ledig från jobbet idag och vädret inte är till min fördel så sitter jag inne och drömmer mig tillbaka till den dagen för två veckor sedan då det var kanon väder(och jag var ledig) En und.erbar dag ute till havet med min familj.
 
Från bleka till bruna ben på en dag :D

Försenad outfit 30/7


image190




Tee: med tryck från zara
Väst: från hm
Svarta stuprör å by åhlens
Guldskärp kappahl
Guldhalsband asos

Röda naglar
Färgen Macao Mavala

 

RSS 2.0