Allt tjat kring jordgubbar

Det har ju varit jordgubbshysteri i över ett halvår nu.  Ibörjan diggade jag verkligen Kenneth Jay Lanes jordgubbshalsband fast sedan gick det lite väl överstyr...många började tillverka egna jordgubbar med cenitlera....hm inte roligt med jordgubbar längre. Men för sådär två veckor sedan just innan midsommar sprang jag på detta jordgubbshalsband på guldfynd, för rena rama fynd priset....svart jordgubbe vilken lycka lite mera rock and roll än den klassiska jordgubben. Behöver jag säga att min jordgubbe fick göra de andra sällskap på midsommar! ♥ Sköt om er därute!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ett sånt halsband har jag med :) , så söt är det!

2007-06-30 @ 12:28:57
URL: http://xMythoughts.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0