Guldkorn hos Nellys finalrea

                                                            
1.Super snygg Guldleopad                                          
595kr

2.Lite annorlunda bikini för dem som vill vara speciella på stranden! (kolla bak coolt!) 299kr


3. Snyggt havsblå blir du med denna bikini

449kr
                                                                                           
Detta skulle jag slå till på om jag hade pengar idag...men tyvärr kommer min första lön inte förren 25juli.....synd då Nelly verkligen har några riktigt fina saker jag skulle vilja ha!!!(se ovan)

Alla studenter får automatiskt 10% rabbat på nellys pris då det beställer + 50kr rabbat om du går in på rabbatkod (www.rabattkod.se) och sedan letar upp och klickar på länken under Nelly rubriken! (www.nelly.se)
 


Kommentarer
Postat av: Denise

britney spears har precis likadan bikini fast rosa (den längst ner) :P

2007-07-05 @ 17:45:12
URL: http://stjarnpojken.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0