Dagens Metallic outfit

Idag trodde jag att jag skulle få vara ledig hade tänkt att ägna dagen åt att blogga och att plugga körkortsteorin (eftersom jag har prov imorgon) men halv nio idag ringde de från jobbet och frågade om jag kunde börja tidigare idag. Egentligen mår jag inte så bra idag (ont i magen) men det känns inte som man kan säga nej såhär ibörjan så nu har jag bråttom till bussen...igen!! Så här kommer dagens


Svarta stuprör Å Åhlens
Metallic linne från evening collection Zara (fynd kostade 60kr på rean)
Guldskärp från kappahl (fynd 20kr)
Skor från Din sko 
Jordgubbshalsbandet guldfynd
Klocka Ur och Penn

Kommentarer
Postat av: Denise

snyggt linne, men inte lika snyggt med skärpet.

2007-07-05 @ 17:43:09
URL: http://stjarnpojken.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0