Min Balklänning

Jag fick mitt balklänningsmönster levererat från Usa Simplycity härom dan, har glömt berätta det har pluggat matte. Farmor och mamma ska hjälpa mig att förvandla tyget till en klänning eftersom jag inte är en haj på att sy =D. Jag hoppas på att slutresultatet ska bli bra iaf.Håll tummarna...

Åh glömde säga att tyget är de rosa sidenet från thailand jag köpte i oktober.
 
95505-69


Den vita ärden jag planerar att ha på balen fast i rosa den blåa som är brevid tänkte jag kanske sy i vitt och ha på studenten.
 

Vad hade ni på er på balen? Vad vill ni ha på er?

Bal tips efterlyses allt från hår makeup till skor!

Kommentarer
Postat av: Danwei

Så fina klänningar du har valt att sy!

Jag hade på mig en balklänning jag köpte på Macy's i USA. Håret fixades hos frisören och det blev en stor uppsättning eftersom jag har tjockt hår och hade även väldigt långt på den tiden. I den färdiga frisyren sydde vi även i små silverpärlor som var köpta från Panduro. Kan verkligen rekommendera det!

2007-01-05 @ 11:13:47
URL: http://danweistyle.blogg.se/
Postat av: Linda

Lovely dresses !

2007-01-05 @ 12:41:35
URL: http://loweli.blogg.se
Postat av: Malin

hoppas slutresultatet blir som på bilden men det återstår att se =S.

Gu vad fin din uppsättning verkar med pärlor och allt. Jag har också naturligt tjock hår (dock tunnar frisören ut det varje gång jag klipper mig). Vad kostade din uppsättning?

2007-01-05 @ 21:56:57
URL: http://spegelboll.webblogg.se
Postat av: Maria

hej vart hitta du dit mönster till balkläningen?

2008-04-10 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0