Bra Shoppingdag

Idag åkte jag in till stan för att kolla in MQ:s rea som började idag. Rea skulle öppna för "allmänheten"
kl12:00 innan var det endast inbjudna medlemar som hade tillträde... Min buss var framme en halvtimme innan jag (+allmänheten =p) skulle bli insläppt så jag kilade in på wilma för att se om jag kunde hitta något roligt för mitt presentkort. Till min glädje hade Wilma 50% på allt jag köpte en underbar midnattsblå klänning.

95505-60
Underbar klänning från Saint Tropez

Enligt tidningen punkt se så är det bla dova blåa toner som gäller till  våren. Oavsett så  kommer denna klänningen bli en favorit i min garderob.

Efter besöket på wilma gick jag till MQ här köpte jag dessa grejer.
95505-62

Denna A-linjeformade klänningen tyckte jag var söt och var bara tvungen att köpa

 Sedan blev det även två björn borg boxer ett par rosa och ett par grå.

Eftersom jag blev så nyfiken på vad som fanns kvar inne istan på nordstans MQ  var jag tvungen att åka dit på deras MQ  föll denna tröja mig i smaken
95505-67
Denna bild gör verkligen inte tröjan rättvis! Tröjan är speciell på det sätt att den är olika vävd så att det bildas ränder på den samt ärmslutet har en puffig princesskänsla. 
På denna bil syns skiftningarna lite bättre


Sedan råkade jag på väg till bussen slinka in på wasséns där fann jag denna fina bruna skinnjacka, fick låna pengar av brorsan för att ha råd

95505-59
I think it´s lovely!!



Säg mig vad har ni köpt för era julklappspengar?

Kommentarer
Postat av: dudy

Gosh va många snygga kläder! :O Själv har jag fyndat ett par skor och en kofta :)

2007-01-04 @ 14:09:13
URL: http://dudy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0