En sväng förbi asos

Trots att jag precis har skickat iväg två beställningar till asos kunde jag inte låta bli att gå in och fönstershoppa lite =D =D.....titta men inte röra.

Hittade dessa underbara armband som jag gärna skulle förlänga min sommar med

95505-11


Längst upp till vänster med det stora guld blommorna hittar ni min favorit
433kr

Jättefint kedjearmband med ett ljusblått vitprickit tyg band inlindat i kedjan
243kr

Guldkedja med ett stort guldhjärta fastlänkat
162kr

Grönt och guld är en kombination jag börjat gilla på sista tiden
162kr

Guldkedja, som någon gjort en "knop" på (me like it)
135kr

Så gulligt armband med bland annat en prästkrage, skulle vara underbart att ha i höst mörkret så man minns sommaren 2006.
endast 67kr


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0