Julklappar

Det var en väldigt trevlig dag igår bla. därför att jag fick många roliga julklappar...hihih
 
Mamma pappa
-Fick jag pengar till mellandagrean 1500kr
-Strass örhängen halsband och armband
-Guld väska med kedje rem, kan även göras om till en kuvertväska
-Jennifer Lopez parfyme Live Luxe
-Vita balhandskar, som jag skrivit om tididgare på bloggen men då vill ejag ha svart tror dog att vita kommer göra sig bättre till min balklänning. Tur att mammor finns och ger smakråd =D.
-Trosor
-Vantar och strumpor

Älsklingen
-En jättefin bronzig klocka från Regal
-Ett paket med nio örhängen i wow!
-Ett bar mysiga gråa tofflor

Älsklingens familj
Var jättesnälla mot mig fick ett presentkort 300kr på wilma och ett biokort laddat med 100kr

Pussellipuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0