Hur en nyårsklänning blev tre

Allt började med att jag en morgon gick in på hm.com och tittade runt lite( kom ej ihåg datum) och såg att det fått in en undebar sidenklänning i svart tänkte att den ska jag beställa ikväll! Men den var slut senare på kvällen, besvikelsen var stor.

En annan dag vandrade jag i stan (någon gång i början av december ) och då hittade jag en undebar svart klänning med tyll liknande axelband på Vero Moda som föll för och köpte=D. Så en dag när jag hade tråkigt surfade jag runt på hm:s hemsida igen och såg att  sidenklänningen kommit in i storlek 40,lite tveksamt om den skulle passa var jag men köpte den ändå. På hm:s hemsida fick jag även syn på en underbar gräddbakelse till klänning som var en del av hm:s gift of the day .Mitt ha begär växte sig starkt loch jag lade datumet på minne då klänningen skulle säljas...15 december....hmmm....

15 december visade sig vara en studiedag så ingen skola den dan lycklig blev jag nu kanske klänningen kunde bli min lovely!! Lycklig som jag var lyckades jag få tag på klänningen i den dimrosa färgen.Lycka!
Och idag kom då äntligen den svarta sidenklänningen på posten och tro det eller ej den passade perfekt vad har hänt med min vanliga otur...

95505-24
Tre sjukt fina klänningar på en månad! Bilder med klänningarna på kommer snart
På klänningarna ligger ett använbart sidenband.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0