Die Hard 4.0

I onsdags hade den fjärde die hard filmen premiär och i torsdags var jag och såg den eftersom jag fullkomligt älskar de tidigare die hard filmerna. Filmen var grymt bra tycker jag, pojkvännen tyckte lite för lite action om man jämför med de tidigare vet inte om jag håller med honom.... Jag satt iaf som klistrad hela filmen jag tycker alla die hard fans borde gå och se den!♥
image109 bilden lånad från bio.nu
En attack mot USAs samtliga datanätverk hotar att slå ut hela nationens infrastruktur. Männen bakom attacken har förutsett alla åtgärder som myndigheterna kan vidta för att hindra dem, men de räknade inte med vad som kan hända när John McClane ger sig in i leken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0